вторник, 7 септември 2010 г.

И избива ми сребърен рог

Аз не съм рентабилен залог.
Много пъти обърквах посоките.
И избива ми сребърен рог
и си чупех инато подковите.

Не, не съм състезателен кон.
Не ми зяпай ухилено кътника.
"Светлина"?, що за глупав шаблон!,
наречи ме така - и си пътник.

Запълни по-добре този ров...
Засади ми във него градина,
и ми давай на бучки любов,
като захарчета във виното.

Аз не съм... Подари ми звезда,
ако искаш за тебе да тичам.
Наводни хиподрума с цветя.
И поне до финала ... обичай ме.

5 коментара:

  1. Защо поставяш своите рамки в чуждите значения... "Светлина" означава това, което вложено, опитай него да познаеш. Виж отвъд шаблона, който ти познаваш.
    "Светлината" е ариегарда на Живота.
    Аз съм наричал някой "Живот" примерно, защото в него съм виждал извора на всичко. Шаблон...?

    ОтговорИзтриване
  2. Приятно е и тъжно весело

    ОтговорИзтриване
  3. Така е друго нещо, но основното е че има неща, които ни карат да се чувстваме по- различно- отврят ни врати през които виждаме нови светове

    ОтговорИзтриване
  4. мхм, кавичките не са случайни:)
    подобни имена слагат на състезателните коне, като символ, например, че са бързи като светлината... и ги използват за наддавания
    :)
    За другото си прав, разбира се, извън този контекст по-горе

    ОтговорИзтриване

Търсене в този блог

Архив на блога