понеделник, 16 май 2016 г.

Dragonfly

Светът блести  в най-хубавата пролет,
онази, за която всички други
са бледи сенки от заглъхващ спомен
по цветните криле на пеперудите.

Светът е пролет. Скача по перваза
пернато слънце със крила лъчисти.
И само трябва с него да изляза
да го последвам в бързеите чисти...

И ти си пролет. Пух на раменете.
Понякога пристъпяш във съня ми
и вдигаш нежна стълба към небето.
Но щом отворя клепки - избледняваш.

И аз съм пролет. Мокра и студена.
В зениците ми лепне тъмен изгрев,
и плевели са ми превзели вените.
Дори да искам с птиците да литна,

крилатото във мен е закърняло...
Змията свита в мен студено чака.
И някой ден, дори да стана цяла,
не птица ще отгледам, ами дракон.


2 коментара:

  1. Пролетта носи много слънце и вода. Събуждане е! А драконът според китайската традиция може да лети и символизира водата, която е основен елемент на живота на нашата планета. Така че, хубаво е да си жена - дракон! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стига да е миролюбив дракон вегетарианец :))

      Изтриване

Търсене в този блог

Архив на блога