събота, 7 март 2015 г.

Делириум

Повикай ме веднага щом презреят
малините в градината от крясъци,
когато във сумрака край алеите
цветя се вдигнат от подвижни пясъци.

Надеждата когато с бяс поникне
звънни ми, викай силно да те чуя,
пред вятърните мелници не спирай -
въртят се бързо, хищно мачкат думите.

Когато проговорят нежно камъни,
писмо прати ми в някоя бутилка.
Но моля те, спести онез баналности...-
целувки, валс и люлка под звездите.

А случи ли се да сънуваш буден
как стълбите ми плувнали са в бурени
и как танцуват луди пеперуди
по фините дантели на заблудите,

над мен смили се, жертвай някой делник,
вземи назаем онзи хилав спомен,
увий във вестник нещо непотребно,
и смело влез - стените са съборени.

Налей ми нещо против тая треска -
очите ми са прашни Атаками,
нощта спусни или поне завесите,
а после - ме спаси от лудостта ми...

7 коментара:

  1. You have a nice blog! I love it, I am very entertained and I learned a lot! I will follow all your posts everyday! You are a genius indeed and all of your words are meaningful, I will promote your blog to my friends and I am very sure they will also like your blog!

    Hot Artz
    Move Igniter
    Rugged Breed
    Lette's Haven

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Трябваше да прочета малко повече, та затова предишния коментар не беше съвсем завършен. Не е лудост, а просто друг свят и може би далеч по-истински и по-непреходен от нашия. Рядко попадам на такава Дулсинея, a какъв Дон Кихот (на нейното ниво) би бил достоен за нея, идея си нямам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за внимателния прочит :)
      "Делириум" е поизтупано от праха старо писание.
      За жалост, в един момент приказното пресъхва. Светлото се счупва.
      http://negesta-lucidity.blogspot.bg/2014/09/event-horizon.html

      Изтриване
  4. Прочетох твоя event horizon, запознах се и със сценария на едноимения филм. Аналогията, която правиш е ясна - наистина лош сценарий, който не би следвало да види бял свят. Любител съм на нучната фантстика още от съвсем малък, но вярвам в Разумността и Градивността на сценария. В този смисъл "този", който временно ти липсва не е от значение, защото Онзи (ти го наричаш Непонятни, Слово и с много други имена в стиховете си) винаги е с теб. Така че, бъди оптимист и горе главата! 😊

    ОтговорИзтриване
  5. И отново благодаря. :)
    Заглавието е свързано с научната фантастика (но не и с филма). А въобще с физиката на черните дупки.
    Да вярваш в добрия сценарий дава добра настройка. Стига да можеш да го правиш.

    (Този и Онзи са объркани понятия. Водят към едно и също; и към различни неща. Според мен най-големият конфликт е вътрешният, в който се карат и разминават твоите собствени начала: мъжко и женско. Този конфликт се наслагва навсякъде в околния свят, докато не бъде изчистен. Чисто по юнгиански. Най-първият свещен съюз е вътрешният, той води до първата цялост, без която не можеш да бъдеш част от съюзи на по-високо ниво.)

    ОтговорИзтриване

Търсене в този блог

Архив на блога