вторник, 26 май 2009 г.

Не съм по мярка

Понякога не овладявам мислите си.
И те се дърпат бясно между веждите,
отскубват се бунтовни, напористи
към устните ми... И горчат, и режат.

Понякога се наводнявам с думи.
Преливат по косата ми и капят.
Възправят между нас вълни безумни
от звуци. И взривяват стаята ...

Понякога не спирам тишината си.
И тя свисти на път да те залее.
Не съм по мярката ти. Колкото да стягаш,
ще късам позлатените ти ремъци.

Понякога се давя от мечтите си.
Когато друго нищо не остава.
Не съм по мярка... Колкото да искаш.
И няма, просто няма как да стана...

2 коментара:

  1. И аз не можах да се овладея, защото "си по мярка " точно на моя вкус ... Невероятни стихове , напористи, истински и безкрайно талантливи !Чак сега откривам великолепието на думите ти , умело подредени в истински поетични приказки !!!!
    Поздрави от все сърце !

    ОтговорИзтриване
  2. Обичам да съм по мярка на хора, които пишат толкова хубави стихове :)
    Благодаря ти, Chinaware,
    и бъди добре дошла,
    винаги :)

    ОтговорИзтриване

Търсене в този блог

Архив на блога